Sant Valentí era un sacerdot de Roma del segle III que es va diferenciar de la resta del seu ordre per casar joves enamorats, que volien evitar la prohibició de Claudi II dels casaments perquè considerava que eren millors guerrers sense tenir lligams sentimentals. va ser executat un 14 de febrer.
Des de llavors ha plogut molt. Cada any el 14 de febrer s'ha convertit en l'oportunitat de demostrar a la teva parella allò que la vols amb mostres d'afecte, regals i atencions que et diferenciïn pel que fa al sentiment d'amor de la resta de persones.
La celebració d´aquest dia amb la teva parella és obligada, pots triar entre diferents regals, des de simples i barats com una preciosa flor fins a viatges i joies. Però totes passen per una cita romàntica en què hi ha d'haver un bonic ambient i una taula ben decorada amb un sopar especial.
Per què busquem aquesta cita per recordar?
L'amor romàntic és el sentiment expressiu i generalment plaent d'una atracció emocional envers una altra persona.
Quan prepares una cita amb el teu enamorat a Sant Valentí, no et conformes amb una cita més, cada any busques superar l'anterior, perquè cada any busques que siguin cites per recordar.
L'amor és un sentiment que ens fa actuar de manera diferent de la que actuem amb altres persones , la ciència diu que els sentiments associats a l'amor s'activen des del cervell, afecta l'estómac, d'aquí les conegudes papallones a l'estómac, i si mai t'has enamorat t'has adonat que quan ho fas augmenta la freqüència.
Són estats sentimentals que et causen estats físics i emocionals tan bonics que pretens recordar durant el major temps possible.
Utilitza els sentits per arribar a la memòria
Vivim en una societat on la comunicació visual i auditiva són les prioritàries i majoritàries, però en el llenguatge dels sentiments, els sentits del gust, olfacte i tacte són fonamentals per a les emocions i la memòria.
Gust, olfacte, vista, tacte i oïda, cinc sentits que estan emmagatzemats en una zona particular del cervell i en la memòria. és el que anomenem memòria sensorial.
Perquè els nostres sentits la despertin en qualsevol moment pots envoltar-te en la teva cita d'alguns objectes quotidians que en fer-los servir activin el record d'aquesta cita.
Les infal·libles espelmes aromàtiques i els difusors que il·luminen i creen l'ambient romàntic del moment són els elements que potenciaran el sentit de l'olfacte.

Per al sentit de la vista, aquest mirallet que sempre portem a la bossa o butxaca i que ens treu problemes en algun moment, farà que et recordi quan es miri,
Per al sentit del gust utilitza objectes relacionats amb celebracions , com pot ser un obreampolles , posagots o cristalleria personalitzats per a l'ocasió.

I el que no pot faltar en una taula bonica és el centre de flors o test juntament amb la música especial per al moment.

Perquè allò diferent et fa únic
Va ser la diferència, el que va fer únic Sant Valentí, el que el va diferenciar i va donar a conèixer durant segles la seva història.
Sant Valentí, Cupido, Afrodita… Hi ha moltes històries relatives a l'amor, l'amor a les persones oa la natura desperta un sentiment de fervor i devoció absolut.
Aquest amor que ens impulsa l'ésser humà a protegir allò que volem, es pot identificar en una data tan bonica com és el dia dels enamorats, amb aquesta protecció i amor al medi ambient.
Els esdeveniments, sopars i celebracions són en aquestes dates protagonistes de xerrades i notícies. Les reserves en hotels i restaurants es multipliquen, Persones que busquen fer d'una nit amb la seva parella la cita perfecta que la diferenciï de la resta de les que hi ha hagut fins aleshores. És una data per oferir el millor d'un mateix a favor del sentiment de l'amor. Per això la personalització de la teva marca cerca un lloc entre aquestes situacions que pretenen crear records futurs.
És el moment de diferenciar-se, perquè vols formar part del canvi en què ja molts participem en utilitzar productes ecològics que ajuden el teu negoci a créixer dins de l'economia circular i sostenible que ens permeti posar fre al canvi climàtic.
"No podem canviar l'economia basada en el consum, però sí els recursos que fem servir i la manera com fabriquem els nostres productes"
Perquè a la diferenciació hi ha l'èxit. FIRSTGREEN empresa de productes publicitaris d'eco-merchandising posa al teu abast gran varietat d'articles per personalitzar que et permeten diferenciar la teva marca, aportar valor al que el rep, treballar amb productes de bona qualitat i respectuosos amb el medi ambient i plasmar-hi, article la imatge corporativa de la teva empresa. i l'amor a la natura.
